Pokladna aktuálně v roce 2024 ....... on-line

Kurz č. 26025

Přednáší Ing. Dana Vankeová
certifikovaná účetní, zkušená lektorka účetní a daňové problematiky
Termín úterý 17. září 2024
Začátek

8.30 hodin (prezence od 8.00 hodin, předpokládaný konec cca 13.00 hodin)

Místo on-line

Program kurzu

Seminář je určen pro všechny pokladní , pro začátečníky i pokročilé, OSVČ a podnikatele.

Cílem semináře je seznámit posluchače s povinnostmi vedení pokladny v souladu s platnými zákony v účetní, daňové i pracovně právní oblasti.

Program:
1. Aktuální informace k pokladní činnosti v návaznosti na platnou legislativu
2. Náležitosti dokladů podle NOZ a Zákona o účetnictví
3. Náležitosti daňových dokladů dle dalších zákonů – živnostenského,  o ochraně spotřebitele, povinnost vystavovat doklady
4. Používání platebních karet zaměstnavatele
- osoby oprávněné používat platební karty
- pravidla pro používání platebních karet včetně nastavení limitu
- evidence platebních karet
- ztráta a blokace platební karty - nastavení pravidel
5. Používání soukromých platebních karet
6. Zálohy provozní a stálé, vyúčtování záloh
7. Vedení pokladny tuzemské a v cizích měnách, funkční měna v zákoně o účetnictví, kurzy cizích měn 
8. Inventarizace pokladny a cenin (stravenky, stravenkové karty apod.)
9. Archivace - ochrana a zabezpečení průkaznosti dokladů
10. Odpovědnost pokladních za svěřené hodnoty
11. Zákoník práce v oblasti pokladní činnosti – hmotná odpovědnost pokladních
12. Vyúčtování pracovních cest v tuzemsku i zahraničí v návaznosti na pokladní činnost - poskytování záloh na stravné, vyplácení stravného v hotovosti, používání platebních karet zaměstnavatele a soukromých
13. Problematika stravného vůči stravenkám (stravenkovému paušálu) – viz Informace GFŘ k benefitům
14. Interní směrnice na vedení pokladny

Meeting se uskuteční prostřednictví služby Zoom Meeting. Pro připojení je zapotřebí, abyste:
- Nainstaloval(a) tzv. Zoom Client for Meetings zde https://zoom.us/download - první Download odkaz. Používání Zoom Meeting je pro Vás zdarma.
- Spustil(a) stáhnutý program Zoom Client a kliknul(a) na modré tlačítko Join, (přidat se k meetingu/setkání).
Přístupové údaje pro on-line připojení obdržíte od nás mailem 24 hodin před konáním akce.

Pro členy SÚ
2 300 Kč
včetně 21% DPH
Pro ostatní
2 400 Kč
včetně 21% DPH