Účetní závěrka roku 2020 - pro podnikatelské subjekty (včetně přípravy podkladů pro daňové přiznání) ..... prezenční seminář a zároveň on-line školení
Kurz č. 23008
Přednáší | Ing. Dana Vankeová certifikovaná účetní, zkušená lektorka účetní a daňové problematiky |
---|---|
Termín | středa 10. února 2021 |
Začátek | 9.00 hodin (prezence od 8.30 hodin, předpokládaný konec cca 14.00 hodin) |
Místo | NOVÉ ADALBERTINUM, Velké náměstí 32, Hradec Králové |
Program kurzu
Cílem semináře je podrobné seznámení se s procesem účetní závěrky a přípravou podkladů pro daňové přiznání právnických osob, rozdíly mezi účetním a daňovým pohledem, povinnosti spojené s účetní závěrkou, promítnutí mimořádných opatření roku 2020 do účetnictví a daně z příjm.
- Příprava účetní závěrky včetně stanovení termínů pro jednotlivé povinnosti ,
- Povinnost inventarizace dle zákona o účetnictví, náležitosti inventarizačních protokolů, účtování o inventarizačních rozdílech, inventarizace z pohledu DPH –náležitosti likvidačních protokolů
- Účetní a daňové odpisy
- Opravné položky k pohledávkám - účetní a daňový pohled, odpis pohledávek, zápočty
- Rezervy účetní a daňové
- Časové rozlišení nákladů a výnosů
- Dohadné položky
- Náklady a výnosy z pohledu daně z příjmů - daňové a nedaňové
- Kursové rozdíly
- Zaúčtování daně - splatné i odložené , výpočet odložené daně
- Sestavení povinných výkazů podle jednotlivých kategorií účetních jednotek včetně přílohy
- Schvalování, zveřejňování, povinnost auditu a další povinnosti spojené s účetní závěrkou
- České účetní standardy týkající se účetní závěrky
- Interpretace NÚR týkající se účetní závěrky
- Účetní a daňové dopady mimořádných opatření roku 2020 do účetnictví a daně z příjmů - např. zpětné uplatnění daňové ztráty, kompenzační bonusy, program Antivirus a další
- Informace o nejdůležitějších změnách v účetnictví a dani z příjmů od 1.1.2021 – stravenkový paušál, posun v termínu podání přiznání k dani z příjmů a další
SEMINÁŘ PROBĚHNE PREZENČNÍ FORMOU A ON-LINE FORMOU WEBINÁŘE. V POZNÁMCE U PŘIHLÁŠKY UVEĎTE, O JAKOU FORMU ÚČASTI MÁTE ZÁJEM.
Cena v případě účasti na on-line semináři:
- člen SÚ = Kč 1.800,-- včetně DPH
- ostatní = Kč 2.000,-- včetně DPH
Meeting se uskuteční prostřednictví služby Zoom Meeting. Pro připojení je zapotřebí, abyste:
- Nainstaloval(a) tzv. Zoom Client for Meetings zde https://zoom.us/download - první Download odkaz. Používání Zoom Meeting je pro Vás zdarma.
- Spustil(a) stáhnutý program Zoom Client a kliknul(a) na modré tlačítko Join, (přidat se k meetingu/setkání).
Přístupové údaje pro on-line připojení obdržíte od nás mailem 24 hodin před konáním akce.