Accounting manager / hlavní účetní ....... Praha – Karlín + Pardubicko

Kanadská společnost hledá pro svoji pražskou kancelář nově vznikajícího výrobního závodu v České republice Accounting managera (hlavní účetní/účetního).

Požadujeme

Předpoklady a požadavky:
- Bc/VŠ ekonomické vzdělání
- předchozí praxe na stejné nebo velmi podobné pozici min. 3 roky
- anglický jazyk na pokročilé úrovni slovem i písmem – každodenní využití
- skvělá znalost kompletního účetnictví včetně závěrek a reportingu podle IFRSCAS
- schopnost týmové práce, komunikativnost s otevřenou povahou, vysoká profesionalita a znalost prostředí ČR
- schopnost efektivně stanovit priority, pracovat v přísných termínech a sladit individuální práci s podnikovými cíly
- zkušenost s prací v účetním programu (SW Pohoda výhodou)
- reprezentativní vystupování
- pokročilá znalost MS Office, hlavně MS Excel (kontingenční tabulky)
- pracovní časová flexibilita
- ŘP skupiny B (aktivní řidič)
- termín nástupu dle dohody (co nejdříve)

Popis:
- kompletní zpracování účetnictví dle platné legislativy (účtování přijatých a vydaných faktur včetně zahraničních, pokladních dokladů, bankovních výpisů, mezd, interních dokladů, …)
- zodpovědnost za strukturovaný a robustní proces sestavování měsíční, čtvrtletní a roční účetní závěrky společnosti dle IFRS a českých účetních předpisů, korporátních předpisů a zásad
- sestavování měsíčního reportingu v různých funkčních měnách
- nastavení interních kontrol včetně dokumentace a testování
- vést vývoj a provádění nových iniciativ ke zlepšení účetních procesů
- řešení komplexních účetních operací a případů
- vypracování pravidelných a ad hoc reportů a analýz pro vedení společnosti a mateřskou společnost v Kanadě
- účinná komunikace s firemním týmem a dodržování firemních standardů, zásad a kontrol
- spolupráce na přípravě rozpočtu a analýza výsledků proti rozpočtu
- práce s nákladovými středisky a aktivitami
- obeznámenost s účtováním projektů
- komunikace s odběrateli, dodavateli a dalšími externími subjekty (FÚ, banka, …)
- spolupráce s auditorem a daňovým poradcem společnosti, příprava podkladů pro audit
- vypracování přiznání k DPH a ostatních daní
- příprava podkladů pro DPPO
- v případě potřeby plnění úkolů zadaných vedoucím pracovníkem, které neobsahuje tato pracovní náplň, ale souvisí s pracovní pozicí

Nabízíme

- hrubá nástupní mzda od 70. 000,- CZK
- mezinárodní a přátelské pracovní prostředí
- místo výkonu práce Praha – Karlín, Pardubicko
- rozmanitost práce v rostoucí společnosti
- trvalý pracovní poměr v souladu se ZP
- zkušební doba 3 měsíce

Kontakt

V případě zájmu prosím kontaktujte Ing. František Mašek: e-mail: okimf@email.cz , tel.: 724 080 059