Hlavní účetní ....... Hradec Králové

AKCENTA CZ a.s, Nerudova 1361/31, 500 02 Hradec Králové

Požadujeme

Náplň práce:
Hlavní náplní Vaší práce bude podpora managementu při řízení ekonomického chodu společnosti.
- Komplexní vedení účetnictví spojeného s provozem finanční společnosti
- Zpracování daňových přiznání - DPH, kontrolní hlášení, daň z příjmů, silniční daň apod.
- Zajištění účetních závěrek
- Příprava pravidelných i ad hoc reportů, spolupráce na reportech pro ČNB
- Spolupráce na tvorbě výroční zprávy
- Účast na definici a nastavení firemních procesů v rámci zefektivnění vedení účetní agendy
- Spolupráce s auditory, orgány státní správy a s dalšími institucemi

Požadujeme:
- Komplexní znalost podvojného účetnictví a daňové problematiky (znalost bankovního účetnictví není podmínkou)
- Praxe na obdobné pozici
- Vzdělání ekonomického směru
- Dobrá znalost prostředí MS Office, zejména MS Excel
- Znalost účetního programu Helios Orange výhodou
- Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, schopnost myslet v souvislostech

Nabízíme

- Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Stabilní zaměstnání v příjemném a moderním prostředí v centru Hradce Králové
- Nekorporátní přístup – otevřená a přátelská komunikace
- Pružnou pracovní dobu
- Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů – stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna (sick days), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na volnočasové aktivity (MultiSport), výhodný telefonní tarif, školení, firemní akce

Kontakt

AKCENTA CZ a.s. - HR Manager – Michaela Zídková

Nerudova 1361/31, 500 02 Hradec Králové, Česká republika

Tel: +420 498 777 830, e-mail: michaela.zidkova@akcenta.eu